lev varje dag som om den vore din sista?


Fan va jag stör mig på alla som säger så!
Man ska inte leva ett liv man inte tycker om, men om man bara lever som att varje dag var den sista, då lever man som att man inte bryr sig. Man bryr sig inte om vad som händer nästa dag, och bryr man sig inte om man ens lever imorgon, kan man ens bry sig om sina vänner då? Eller bry sig om ifall man sårar någon man tycker om? Bry sig om man ens har vännerna kvar?
Nej, jag tror det blir lite svårt.
Men, när folk säger "Lev varje dag som om det vore den sista" då menar de väl bara att de ska ha kul?
Folk tänker inte...

En annan sak, ÄR RIKTIGT JÄVLA TRÖTT PÅ LÖGNER, SKIT SNACK OCH STÖLDER. Specielt när man hittar på saker som verkligen inte är sant, så jävla idiotiskt. Nästa gång jag ser dej så kan du vara beredd på en fet jävla utskällning och en stor smäll på käften!





Så, nu har jag fått ut lite agrisioner. Det är ju i alla fall bra:)

Ligger uppe vid TVn, jag och Maria sitter med var sin dator i knät och ser på 2&1/2 men. Kaminen är tänd och jag ligger med täcke, de andra tycker det är jätte varmt här:O
Daniel har vart här en stund, vi gick en ganska lång promenad med Tim och Texas. Så duktiga är vi :) I mörkret och allt.. Helt seriöst, så känns det tomt så fort jag inte är med han, Daniel alltså.

Du är mitt allt


Kommentarer
Postat av: L

Så jäkla vackert det kortet alltså!! Ni är så fina ihop goingar ♥

2009-10-19 @ 21:51:46
URL: http://lenalarssons.blogg.se/
Postat av: Janina

Men när man säger så "Lev dagen som om den vore din sista", alltså när jag tänker att man tänker så, då tänker jag att man då håller sina nära och kära nära sig. Att man tar vara på varje stund man har med någon. Inte bara att man ska ha kul och skita i vad alla andra tycker. Men utan att man ska hålla de som står en närmast, nära. Och ha dom där. Ta vara på allting som livet ger. För man vet aldrig vad som händer imorgon.

2009-10-21 @ 23:50:17
URL: http://janinaaurora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0