Gästblogg


Anna tycker visst att jag skall gästblogga... Fan ska man skriva?! Annas pojkvän super som en käring och dagens samtalsämne är att sverige skall skänka skåne till tyskland så att vi enkelt kan smuggla in öl, väldigt informativt -.-

Anna är nog lite orolig för vad jag skrivet när hon nu sitter här i sängen bredvid mig och sneglar lite. Hon har på sig sin eminenta klänning som hennes kära pojkvän som inte kan dricka öl köpt till henne.

Fan vad osocial jag känner mig, kan inte fatta att folk kan blogga egentligen, tar massa tid och vad får man ut av det? Nu har jag missat minst 6 bra skämt. Nej fan ha det gött, era stackare som läser detta.

//
Dahlberg

Kommentarer
Postat av: JENNIE

Sv: Haha jaa te är gott ;)

2009-10-16 @ 22:40:51
URL: http://jenniesplace.blogg.se/
Postat av: High heels

sv: Okej, gillar också en massor av tv-serier, men tittar inte på så jättemånga ;)

2009-10-17 @ 16:48:35
URL: http://inourhighheels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0