Gårdagen!


ATTANS! 

Glömde helt bort att jag skulle berätta om gårdagen :O Men men, tur att jag kom på det då! här kommer lite om den:

Vaknade runt sju halv åtta. Lite surt eftersom jag egentligen skulle haft sovmorgon -.- Men Daniel hade lovat en viss rymling att köra han till norge. Haha när vi satt i bilen kom jag på de.. Men men, vi hade ialla fall en trevlig resa till norge. Visste ni att de har svarta hö balar där? Det har dom! lite coolt, vi har ju bara vita ^^
Såg årets första is (för mig) när vi skulle ha en rök paus. Var givets vis tvungen att springa ut och trampa på den :D




Daniel och jaag


joakim, ha de gött i thailand


När vi släppt av jocke så var det ju det luriga med och hitta hem till vårt kära Sverige igen. Haha vi trodde nog att vi åkt fel minst fem gånger xD men de var läskigt när man såg en skylt med göteborg på på en helt annan väg :O
I alla fall så kom vi hem till älskade Uddevalla vid runt fyra. Fick hem Daniels nya säng och sen tog det bara ett par timmar att sätta ihop den xD Men jäklar va gött vi sov inatt :D

Så... Det var nog allt om gårdagen :)
Och imorgon är det fredag, så då ska det festat ;)

Kommentarer
Postat av: VERITAS

Tycker du? Va glad jag blir :D

Du var jätte söt! =)

2009-10-15 @ 21:58:08
URL: http://veritas.blogg.se/
Postat av: dmartinsson

Svar: Vad skrev jag? xD

2009-10-15 @ 22:34:43
URL: http://hansomkanallt.blogg.se/
Postat av: dmartinsson

Svar: Okej, jag följer bara bloggar jag gillar med bloglovin^^ inget man ska tjata sig till tycker jag :)

2009-10-15 @ 23:22:16
URL: http://hansomkanallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0