älskling ska laga hamburgare



Hallå hallå. Nu har jg äntligen fått datron, Daniel har suttit och nördat farmville i en timma -.-
Det funkade ju inte att koppla in den här internet grejen i hans data, men i min gick de:)
Daniel ska laga hamburgare nu, vi har inte ätit något annat än lite pommes förut, som jag lagade :D (dom blev dock aldrig klara, satt i ugnen i en halvtimma fast de bara skulle va en kvart) Men men, allt är bättre än inget som jag brukar säga:D
TVn är inkopplad nu, så de e riktigt gött! :D Imorgon är det Desperate housewives, det får jag inte glömma!


älskar det programmet, gör inte ni det? :)

Nu efter hamburgaren så blir det film sen sova, är rätt trött och ska upp vid halv åtta och gå till skolan. Så jag säger god natt nu ♥

Kommentarer
Postat av: L

Klart vi gör =) Har toklängtat efter mina fruar ;)

2009-10-05 @ 23:19:48
URL: http://lenalarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0