grattis johanna föfaaaan


idag fyller johanna år. grattis somfan på den underbara ungen!!!!
älskar dig otroligt mycket johanna, en sån härlig människa, så jävla kul
å va med! är riktigt glad att jag lärt känna dig och hoppas vi kommer
vara vänner föralltid
:D


nu ska ja berätta om helgen.
jag slutade ett i fredags, men jag väntade på johanna å hon va inte klar förän tre xD
och då när hon kom så åkte vi ner til lstan, å träffade janina, så åkte vi upp
till henne å sen ner och handlade lite och sen till kyrkan :) där var mami
hon körde oss till ängön. där vare soft, kommer typ inte ihåg vad vi gjorde
men jag somnade tidigt iallafall mot vad man brukar göra.
haha alla vi som sov i vårt rum vaknade typ vid  åtta, sen sprang vi runt å
väckte de andra, de va roligt xD sen var det film och så sen hämtade johannas
mamma oss och körde oss till janina. där fixade vi oss lite å sen började
förfesten :D de var jag janina johanna catrine lizette filicia emil macko matte
och myran(?) och var det nån mer? aja vette fan känner inte dom precis xd
i vilket fall så gick vi till parra, vi var dom första där. sen kom de massa folk,
mycket där som man kände :D jag ringde robin och han sa att han va
på tjörn å att han skulle ringa när dom kom till stan, runt tolv tror ja. så jag
åkte med catrine och johanna ner, sen träffade ja sofia så efter ett tag kom
evert och hämtade upp oss så åkte vi till han. sen satt vi där och prata och
hade det mysigt hemma hos han. vet inte när vi gick och la oss, men efter
fyra va det jag somnade iallafall. sen vaknade vi rätt tidigt och gjorde itne
så mycket, pojkarna piskade mattor xd. efter ett tag gick jag och la mig igen,
somnade en liten stund och sen ringde mamma så åkte jag hem, och
nu sitter jag här :)
har vart en rätt lyckad helg, hade egentligen ksk viljat göra nått roligt inatt
eftersom de inte e nån skola imorgon. men kan ju va gött å bara va hemma
nån gång oxå :)

jag älskar dig robin <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0