Vintern är här


Hejhej, ledsen för dålig uppdate igår.
Men var inte hemma på hela dagen.
Efter skolan så kom Daniel och hämtade mig, vi åkte runt lite och tog en sväng till torp.
Han var ju tvungen att köpa på systemet eftersom han fyllde 20 igår ♥
Jag sprang in på HM och prövade min tröja igen, jag måste ha den :O
Fick bara lägga undan den en dag och hade inga pengar med mig igår så kund einte köpa den
Så jag gömde den och ska ut idag med mamma så ska hon köpa den till mig :)
Hoppas bara den finns kvar!

Iaf så skulle vi ju upp på middag, men mange ringde och sa att det brann i nått av husen
uppe vid myntet. Så vi åkte dit för att kolla men vi hittade det inte,
sen såg vi två brannbilar och en ambulans komma och gå til lett hus. Men det brann inte,
det hade bara vart rök i skorstenen eller något. Så vi åkte hem till han. Middagen var väldigt trevlig :)
Efter den åkte vi hem till Daniel en snabbis och sen åkte vi ut med bilen och körde runt och sladdade.
Det var skoj fast blev rätt trött sen och irriterad.
Vissa har blivit så jävla förändrade :S...
"as cool" är du

Kom hem vid ca 1 och somnade direkt, var död när jag skulle upp
till skolan men det är ju sista dagen, imorgon är det avslut och sen äre lov!
Herre vad jag ska sova då :D Ska bli så jäkla skönt♥




Kommentarer
Postat av: L

Älskar denna designen!!

2009-12-18 @ 08:28:54
URL: http://lenalarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0