I skolan

Hejhej! Nu sitter jag i skolan, har precis haft lunch och sitter nu med resten av klassen och väntar på marcus så vi kan börja igen. Vi har redovisningar om sälj, ganska kul. Jag redovisade och det gick rätt bra tror jag! :)
Skönt att skolan snart är slut, nu har jag nästan inget kvar så det blir slappt fram till sommarlovet! Fyfan va härligt det ska bli...!
I alla fall, igår sov jag och Lisa och Catrine. Vi lagade middag, kyckling och pommes. Skit gott och mysigt:) När vi käkat gick vi ute en sväng och var lite först med Hebbe och Hallberg sen med Johan och Grovis. Kollade när dom åkte inlines eller vad de heter. Kul att se när dom ramlar (6). Efter ett tag gick vi hem till Catrine igen och tog en kopp te. Sen blev jag rastlös så jag gick ut till Johan och Grovis igen och satt å tjöta med dom i nån timma.

Imorgon har jag ledigt, för det är en kompetensdag i skolan som är till för dom som ligger efter i nått. Men jag är ju så grym i solan så jag behöver inte komma dit ;) Så får se vad jag gör ikväll, kanske ska festa lite med Grovis men de får vi se hur de blir. Imorgon ska jag i alla fall träffa Johanna! Älskar henne och saknar henne, synd att vi inte ses så ofta det suger. Men det är skönt ändå med vänner som man vet alltid finns där om man behöver dom och som man kanske inte behövr se varje dag men ändå vet att när man väl är med varandra så är det underbart! :D

Efter skolan idag tror jag att jag ska åka hem. Är jävligt sugen nu på att rensa ur min garderob, får se m det känns lika lockande sen. Men vore jävligt gött att få bort all skit, och även kanske hitta lite grejer som jag inte vet vart dom tagit vägen. Fyller ju år snart, och har ingen aning om vad jag ska önska mig, men rensar jag ur garderoben så kanske jag kan få en shoppingtur till gbg eller nått :)

Jaja, så är läget i alla fall. Och om det är nån som läste inlägget under och undrar vad fan det är med mig så bry er inte om det. Var sur ledsen och trött men tycker ändå jag har en poäng så jag låter det stå kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0