Sjukt stolt över mig själv!

Har precis haft skolavslutning. Sjukt underbart med SOMMARLOV nu!!! Och helt underbart härligt också att jag fick hela SEX MVGn i mitt betyg! Är så jäkla stolt över mig själv, tänk för ett år sen så var jag glad över mina fem VGn och resten G. Detta året gick jag ur ettan med sex MVG, tre VG, och ett IG (som jag inte alls förtjänat). I alla fall, är jäkligt stolt över detta året, jag har samtidigt som jag haft väldigt roligt och levt och festat väldigt mycket klarat av skolan helt galant! Det är inte många som klarar det;). Nej är sjukt glad, och nu är det sommarlov och då ska jag verkligen bara NJUTA!



Till råga på allt så var jag ap snygg i min underbara klänning!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0