Skolan

Hejhej, sitter nu i skolan och har genomgång till ett prov vi ska ha om två veckor. I Projekt & Företagande. Ikväll ska jag nog till KU tror jag, ska bara kolla om någon mer hänger med.
Igår så kom Daniel hem till mig, vi var ute med hundarna och hjälpte mamma med maten. Sen åkte vi hem till han och städade somfan. Eller jag städade mest.. haha Daniel är lat jag gjorde allt för jag är så snäll och underbar och bäst! Iaf så blev det väldigt fint :). Sängen har kommit nu med, tog inte alls sådär flera månader nejnej.. Men kändes skönt att sova i en säng och inte på golvet iaf. Jaja, när allt var klar toch så så såg vi på Star Wars och åt chips. Jag ahr börjat gilla de flmerna, ska se allihopa har sett 1an och 2an än så länge :)
Jaja, nu känner jag at tjag itne har sådär jätt emycket intresant att säga så vi får höras senare, pusspuss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0