Resan


Hade självklart jätte trevligt i fjällen.
Var lite besviken på Nyår bara, liksom ingen hade planerat något.
Vi satt och drack lite i stugan och sen tio i tolv kom vi på att "fan de nytt år nu"
Så vi gick ut och sköt raketer. Sedan så gick två i sällskapet iväg, vi tänkte inte
så mkt på de förens den ena kom till baka och frågade om vi skulle med på en fest.
"Varför inte" tänkte vi och gick med, men väl där så visade sig att dom var jätte
tråkiga och tykna och vi fick inte komma in. Alla blev lite sura och så, vi gick hem
somnade.

Däremot så var den första dagen och den efter (fredagen, igår) jävligt lyckad.
Jag och Daniel gick upp rätt tidigt (ingen av oss hade druckit
särskilt mycket alls så vi var inte heller bakfulla)
Iaf så hyrde vi skidor och snowblades och åkte hela dagen.
Riktigt trevligt och mysigt var det. Och sen på kvällen såg
vi alla på först Kalle och chokladfabriken och sen Star Wars.
Har aldrig sett någon av dom så de var trevligt.
Igår var lätt bästa dagen♥

Bilder på det kommer imorgon för min kamera är död och
laddaren är hemma.

Iaf, det var en lyckad resa, men nu vill jag inte lämna min kära stad på väldigt länge!




Hamnen i höstas♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0