Pulkaåkning & brasa


Jag och Catrine satt här och spelade kort.
Daniel ringde och ville att vi skulle leka med han
Kimo och Martin. Så vi gick ut å åkte runt lite. Åkte
upp till Tobbe och Maria. Tog med oss snowracer tefat och
min skärtlapp och gick till Sandersdalsbackarna. Åkte lite och
sen så vi en svart sak. Jag gick skit långt i en meter hög snö
för att försäka se vad det var. Men den flög iväg.. Undrar fan av de
va asså, såg ut som en svävande hårig plastpåse... Iaf så tände vi
en brasa och satt och myste ett tag :) Länge sen man tände brasa!!
Efter de så åkte vi ut till torp och käka, sen åkte vi hemmåt igen.
Plockade upp Arlind på vägen och nu sitter han och Daniel och spelar
de X-box spelet jag gav han i julklapp. Kul att Daniel tycker om det :)
Helt ärligt kan jag säga att jag börjar uppskatta mer att ge presenter
än att få dom. Så himla kul när någon blir riktigt glad! :D
Catrine blev jätte glad föresten av min födelsedagspresent till
henne. Ett foto på oss, från typ ett år sedan. Som ja skrivit ut
och satt i ram.


Tror att jag ska borsta tänderna och sedan mysa ner mig i sängen :)


Jag känner så otroligt mycket hat...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0