Orkar snart inte mer


Inte så asså, jag älskar alla mina vänner och ställer självklart upp för dem så fort
de skulle behöva mig. MEN vem fan finns där när jag behöver någon? Nej ringer jag
för ja ksk e på dåligt humör å behöver nån att va me så kan ni inte eller ksk inte ens
svarar. OCH helst seriöst det finns fan inget mer irriterande än när någon inte svarar!
Så snälla, om ni inte kan svara säg åtminstånde se i ett sms sen eller nått. För jag hade
inte betett mig så mot er och då tycker jag inte att jag förtjänar det tillbaks.
Vad har hänt med den gyllene regeln?
Behandla andra så som du själv vill bli behandlad?!
Jag försöker tänka på den jämt, och de kan jag erkänna att ibland skiter jag i de, ibland
kan jag vara jobbig eller tyken. Men kan ju säga som så att det brukar inte vara utan
anledning. (och JA, jag har svårt att fatta när jag gör fel) Jag har bra självkänsla och
självförtroende, och de e fan tur för de e ingen annan som har det åt mig!
Nej men det jag försöker säga är, Ni vet att jag ställer upp för er när som
helst, kan ni inte visa lite uppskattning då? Bry er lite om mig med.
För annars kommer jag sluta.. Kommer inte orka bry mig mer.


Nu, säger jag god natt


Kommentarer
Postat av: L

Men dockan då... Du får komma hem till din goa svägerska istället när du känner dig vissen och nere. Jag svarar jämt!! Hoppas att du känner dig bättre idag raring.

2010-01-11 @ 10:09:57
URL: http://lenalarssons.blogg.se/
Postat av: L

Och förresten... Den gyllene regeln har även jag alltid i bakhuvudet =)

2010-01-11 @ 10:10:27
URL: http://lenalarssons.blogg.se/
Postat av: Tobias Pettersson

bra sagt anna ! , håller fan med till 100% och jag försöker hjälpa andra men vad fan får man tillbaka ? , jo ingenting.. men som tur är har jag din lillasyster som är underbar!



haregötthejj

2010-01-11 @ 20:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0