Nattinlägg!


TJA!
Kom precis hem, jag och Daniel. Vi sitter å kollar internetet lite gran (man måste ju hänga med i svängarna)
och snart ska vi såva. Ikväll har jag haft det riktigt trevligt, vi kan ta dagen från början.

Vi vaknade som ni antagligen förstår haha, gick upp och
städade lite. Jag hoppa in i duschen och då kom det massa folk.
Daniels föräldrar å nån mer tror jag, sen när jag var klar och
hoppade ut knackade en från Jehovs vittne på. Lite kul hahaha.
Efter ett tag kom Ricard hit, och Fille och Tobbe och Matilda.
Vi tjötade lite och så, sedan så skulle vi åka till biltema och köpa
startkablar. Jag Doughboy Daniel och Tobbe åkte runt lite å så,
åkte till Ljungskile och förbi och hämta en jätte trevlig tjej som hette
Linda. Kissade utanför hennes dörr två gånger, doppade rumpan i snön :(...
Sen åkte vi till brasta till en typ krog eller aa va man ska säga. De va väll
inget för oss där direkt så vi åkte in till uddevalla igen, sen åkte vi till
brålanda till en liten fest. Och jävlar va trevliga människor kan jag säga asså.
Liksom det är inte ofta när man kommer på fest som man verkligen känner sig
välkommen, men alla där var skit trevliga och ja vi hade riktigt kul.
Men efter ett tag avr det ändå dags för oss att åka hem. Somnade i bilen
och vaknade vid shell av att Roddan kom å knackade på rutan. Vaknade
till lite och gick in på shell för att kolla att alla var där och så. Sen fick ja ringa rodd
för kunde inte komma på om jag drömt att han kom eller om han vart där. Men de
hade han. Sen åkte vi och snacka lite med Fille fluga fruga. Sen åkte vi hem
och här är vi nu :)


jag het som fan i bilen


Doughboy och Linda i bilen :)


Jag Douhgboy och Linda i bilen


Tobbe och min bejb


Daniel och Doughboy


Några på festen


Söt och full tjej på festen


Haha japp, mer bilder blev de inte (kändes konstigt att ta massa kort på
folk jag inte kände) Och som ni ser har jag inte orkat lägga ner
någon tid på att vrida bilderna och så.
Jävlar, kollade på klockan nyss och den e fan halv sex...
Dags att sova, men imorgon kör jag igen! Vi hörs då
puss så länge♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0