Middag hos Matilda och KU

Hejhej! Nu har jag precis kommit hem. Har fått ett papper med några övningar jag ska göra för att nacken ska bli bättre så sitter och gör dom nu. Skit kul (Y)
Idag så vid lunch så kom Daniel och hämtade mig och Catrine så åkte vi upp till sommarhemmet. Ska praoa där vecka 10 och 11 :) Tror de kommer bli rätt kul! Iaf så efter det så åkte vi å käka och sen skulle vi till skolan men när vi kom dit så fick vi reda på att vi slutat. Så jag och Daniel åkte hem sen gick vi direkt bort till Matilda som lagade mat åt oss :). När vi hade ätit upp maten och så så åkte vi till KU. Sen när det var slut så åkte jag hem och här är jag :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

fan va du trycker upp tuttarna :P

2010-01-26 @ 20:05:22
Postat av: Anonym

du har en finne på tutten

2010-01-26 @ 20:05:52
Postat av: Anna

haha jo visst.. och de einte en finne de e en fläck jag alltid haft där:)

2010-01-27 @ 09:07:50
URL: http://annaappanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0