Man mår som man förtjänar


Man ska inte kämpa mot någon annan för att vinna sin kärlek,
utan man ska kämpa för sin kärlek



Hej hej!
Gårdagen var rolig, jag Daniel och Doughboy åkte till Lysekil och
festade med hans kusiner och deras vänner. Alla var jätte trevliga :)

För mig blev det lite för mycket av det goda och jag mådde inte
så bra fram mot natten, så idag ska jag bara ta det lugnt.
Får se vad som händer.. Är rätt pepp på en filmkväll om nån rolig e på? :)

Daniel sover och jag har bara suttit här i soffan och slöat i tre timmar nu.
Ser på X effect, riktigt irriterande program.. Har ni sett det nån gång? Vad tycker ni om det?

Jag återkommer senare när jag skaffat lite planer för dagen, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0