Luggen


Sitter i skolan nu med Erica och väntar på att alla ska komma.

Lite komentarer jag fått om min lugg:

Pappa - "Du se rut som en kines"
Mamma - "Du ser ut som en liten trollunge"
Doughboy - "Har du klippt den själv?" "Ja" "De syns den e sne"
Martin - Jag sa att jag klippt lugg han sa "jag såg de" jag frågade
"aha..? var det inte snyggt?" han sa "joooo"

Haha sen e de nog några mer som jag inte kommer på jusst nu.
Det är tur att jag har bra självförtroende å vågar gå runt i denna lugg
som de flesta verkar tycka sådär om haha.
Nej men jag gjorde de här mest på skoj, för jag hade tråkigt.
Har aldrig tyckt att det är särskilt snyggt med lugg, men alltid
kul med lite förändring och ny stil. :D



This is my look today



Kommentarer
Postat av: Emilia

trevlig tisdag till dig, fin header du har!

2010-01-12 @ 09:23:35
URL: http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0