Kan inte sova

Vet inte varför jag inte bloggat idag. Men har inte vart vid datan på hela helgen nästan så hade mycket att kolla igenom.

Har luggit i min säng i ca tre timmar, och är inte det minsta trött nu.. Jag har ont i nacken, eller ja, de känns som ett tryck och att någon tynger ner mig på något sätt. Har en sak jag känner att jag ibland vill göra, men ändå inte, det kanske har med det att göra.
Känns inte som att jag är mig själv, vill vara mig själv och inte tänka på någon förutom mig. Men när jag ser hur många idioter till folk det finns i mina kretsar så vet jag att ja aldrig skulle såra den jag älskar på det sättet. Det skulle aldrig sluta bra för någon av oss...
Blääh jag vet int evad jag snackar om! alla kan bara gå och dö. Peace och ta ingen skit pussssss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0