God morgon


hejhej bloggen nu har jag vaknat^^
nej har vart vaken ett tag faktiskt men inte gjort så mycket. Oksjö är här,
han och Daniel spelar X-box. Ikväll så ska vi till Doughboys mammas hus
och ha det trevligt :D kommer nog bli soft.
Jag måste gå till ica men jag orkar inte, fryser om tårna:(
Haha gud så synd de e om mig..
Föresten, någon som vet varför johanna blitt så kass
på att uppdatera??? Du suger:(

I alla fall, såg att jag glömt lägga upp bilder från torsdags så här kommer några utav dom






Kommentarer
Postat av: Janina

Jag undrar också varför Johanna blivit så dålig på att uppdatera. :o Riktigt tråkigt. Dumma henne.

2010-01-09 @ 19:09:41
URL: http://janinaaurora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0