gårdagen=misslyckad

Helt åt helvete var allting nästan. Önskar verkligen att jag stannade hemma i stället.. I alla fall kan berätta lite av vad som hände.
Började faktiskt rätt bra, åkte till Daniel och hämtade lite saker och så. Sedan gick jag och Catrine till Conny. Där var väl trevligt och så men vi kunde inte vara där särskilt länge. Efter vi vart där så drog vi hem till Nick. Sen blev jag totalt dissad och alltså på rätt dåligt humör. Kände nästan inga som va hos nick heller så vart inte taggad alls nu längre. Men iaf så blev det att jag drog med dem till en annan fest och där var det inte heller särskilt kul. Men det var trevligt att umgås lite med Nick och Hule iaf :). Bråkade och grät massor i telefon sedan och jag sprang hem till Daniel och somnade där efter ett tag.

Blä på det iaf.. Idag blir det till att bara vara hemma hela dagen fram tills ikväll då jag ska till min morbror på middag. Nu ska jag försöka sova lite, blev nämligen inte så mycket av det igår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0