Blogging hihi


Hejhej,
Ursäkta för dålig uppdatering men igår efter skolan
så drog jag direkt hem till Daniel och sen åkte vi direkt til torp.
Köpte lite trosor och ett linne och värmeskydd till håret. Vi åt
även på Briggen.
När vi kom hem så var båda väldigt trötta, så vi satte på en
film och sen så somnade vi. Hade ju kunnat blogga därimellan
men Daniels internet har lagt av och jag orkade inte plocka fram
de mobila. Men nu är jag tillbaka :D


Sitter i skolan och vi har nyss haft lunch. Jag har fixat
lite blogg design till carro. Inget komplicrat direkt eftersomjag inte är särskilt duktig
men la in en header och ändra färg typ :) Gå in och kika HÄR

Idag efter skolan så ska jag ksk fika med Johanna och janina. Och efter
de så ska jag nog ta mig till Ku. Känner att jag inte vart där på väldigt länge
och det är synd, så dit ska jag försöka ta mig lite oftare. Efter det så
ska jag hem, så vi hörs nog när jag är hemma om inte innan.
Nu kom marcus så kan inte säga så mycket mer, puss så länge♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0