Alltärintesomdetska

God morgon. Yess jag vaknade nyss :)
När mamma kom in och väckte mig imorse så kände jag verkligen inte för att gå upp, så jag sa att jag ligger kvar i sängen idag. Nu har jag fått sova ut lite, och känner att magen skriker efter mat så ska snart gå ner och ta mig lite frukost. Kommer nog ligga vid tvn hela dagen.. Och jag vette fan om ja inte gör så att ja stannar hemma ikväll med. Är ändå inte de minsta sugen på att supa nu, så skulle väl vara ifall någon hade filmkväll som jag skulle kunna tänka mig lämna huset. Men i den här staden är det ingen som har det, de är bara supa supa på helgerna, i alla fall i de kretsar jag umgås.


Kommentarer
Postat av: Erica

Känns som jag missat massor :/ Vad är det som hänt vännen ? :( <3

2010-01-29 @ 11:34:19
URL: http://gorgeousbejb.blogg.se/
Postat av: lisa

om jag hade vart hemma i helgen kunde vi kört filmkväll med massa fet saker, nästa helg?<3

2010-01-29 @ 11:56:32
URL: http://lisamagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0