Jag har shoppat idag!

Detta skulle läggas in igår men blogg.se var konstigt hela kvällen/natten och det funkade inte för mig


Haha, det är inte ofta jag gör det :)
Men när jag väl gör det så gör jag det ordentligt, nästan 1000 spän har jag gjort av med idag! Haha, men gött iaf å få lite nytt, tre lika dana linnen i färgerna vitt, svart och brunt. En svart tröja med typ en blomma och lite nitar. Och en kort skinnjacka har jag köpt! Är nöjd :)

Nu kom jag precis hem och hade tänkt att plugga järnet. Får se hur bra det går, med datan i knät så blir man j ulite distraherad.. Men vafan, ja kan om jag bara vill!


Kommentarer
Postat av: Daniel

vilka va du där med då? xD

2010-02-02 @ 20:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0