blä

Det finns många som jag inte bryr mig om över huvud taget. Men när vänner och familj bara slänger skit på mig hela tiden börjar jag fan undra. Jag tycker att jag är en bra person och människa, att jag lever livet på ett bra sätt. Jag bryr mig om mina vänner och gör allt för dom, jag sköter skolan och jag hjälper till ganska mycket hemma. Jag ber aldrig om saker jag inte behöver och nöjer mig med det enklaste. Samtidigt som jag sköter mina plikter så klarar jag av att ha kul på fritiden. Kanske jag festar lite för mycket, men jag tycker om att leva och ha kul! Ser inget dåligt i det när jag klarar av att sköta allt annat? Jag älskar mitt liv, det gör jag verkligen. Men börjar som sagt tröttna på att få skit av dem som egentligen ska stötta mig. Vad har hänt med behandla andra så som du själv villbli behandlad? Jag tänker iallafall inte fortsätta ta eran skit länge till...
Det är tur att jag vet att jag är bra, för det är det fan ingen annan som gör...

Kommentarer
Postat av: Janina

haha visst gillar du bilden i mitten på min header :) känn dig utklippt snygging ;)

2010-04-17 @ 02:03:23
URL: http://janinaaurora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0