vill aldrig härifrån



Kommer bo här tills jag dör. Förstår mig helt ärligt inte på allt folk som bara vill bort hela tiden. En perfekt stad är detta! okej jag tycker långt ifrån om alla, men vafan man väljer själv vilka man umgås med, idioter finns i varje stad. Så lika bra att bara vara glad för att vi har den finaste i hela sverige :)


Köpt nya skor föresten, det behövdes haha! skit snygga är dom, eller vad tycker ni?






Glöm föresten inte att gå ner några inlägg och rösta på vilken header jag ska ha :) Ska försöka fixa det imorgon, men ska på bio med Daniel och så, vet inte om jag kan göra det på den andra datan heller för vissa saker e ju inte samma liksom.. men ska försöka! nu ska jag iallafall sova:)
och inte har jag gjort engelskan... den e borta:/ men löser de imorgon för ärr fett trött nu. GODNATT



Kommentarer
Postat av: L

Uddevalla är en underbar stad!! Och vilken fin bild du gjort. Lööövly =)

2009-09-15 @ 13:44:21
URL: http://lenalarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0