vaken igen, mår lite bättre:)

nu har jag vaknat igen, efter att ha somnat om sådär tio gånger .. klockan är runt tolv så skönt att få sovit ut, känns rätt mycket bättre. min mage låter hela tiden.. :/ så där som dom brukar göra när man e hungrig. de konstiga är att ja har ingen matlust å att jag åt mackaroner vid två inatt.. är helt matt i hela kroppen oxå, men har iallafall inte hostat sen jag vaknade nu, men de kommer väl.
pratar med catrine på msn, hon säger att hon började oxå må ämre så hon gick hem hon med. haha vi ahr nog svininfluensan. hon tycker det är bra för då ska vi smitta alla som är dumma ^^

jag är helt ensam här (hemma hos daniel) han är på körskolan:) när han kommer hit ska han nog få göra makaronr åt mig :D om inte han oxå mår skit då.. är ju stor risk att ja smittat han :( ...

jaja nu märker ja att ja inte direkt har nått intresant att säga, så ja ska kolla runt på lite olika bloggar sen ska ja göra några möjliga headers som ja läggger upp här så ni får välja vilken som är finast^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0