Uppdatering:D



Hallå hallå :D Förlåt så hemskt mycket för den dåliga uppdateringen. Men har inte haft tillgång till internet har vart ute och åkt bil och så. Och förut var jag så hemskt trött, somnade förut på lektionen xD

Men här kommer iallafall lite om gårdagen :)
Efter fikan med johanna, så var jag med Matilda en stund. Vi köpte mat och satt och softade, gick en sväng förbi KU och sen kom Daniel och hämtade mig, så åkte vi till Chrills garage och de grejade med att sätta in massa kablar och skit till nya högtalare, så nu är ljudet iallafall rätt mkt bättre i bilen :D
Haha höll på att dö av skratt också, Jocke var helt störd gick rutn å snacka med sig själv och typ gick in i garaget och spelade in en video och grejer, så jävla grymt kul haha xD
Sen körde vi hem chrill och åkte till de stora garaget under vindfjället. Klockan var då halv tio och jag var så jävla trött så jag la mig på den smuttsiga marken och somnade.. xD Tog även några kort när jag satt där på marken haha här kommer dom


Haha hyffsat normal bild :)




Haha kul man kan ha med Webbcam :D




Jonte och jag :D

Vid tolv var dom klara med bilen fast då var det fortfarnde en grej som de måste fixa. Var nära att börja grina för jag bara ville hem och sova:( Men vi åkte till Chrills garage igen och då kom även Roddan Arre Herman och Derre. Sen när vi var klara där var det entligen hem och sova. Somnade direkt och när jag vaknade vid nio så var det att skynda sig till skolan. Började kvart i tio :)

Nu har vi precis haft lunch, det var spagetti! :D och jag har entligen piggnat till lite. Nu ska jag försöka jobba så puss på er♥




Kommentarer
Postat av: emma ♡

haha söta bilder :P

2009-09-30 @ 13:15:06
URL: http://emmasgarderober.se
Postat av: Charlotta ♥

Bra kämpat i tävlingen hos Mikaela! :)

Allt bra med dig annars?

2009-09-30 @ 19:24:14
URL: http://charlotties.blogg.se/
Postat av: Lasse Larsson

så söt du e älskling <3

2009-10-01 @ 01:45:04
URL: http://lasselarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0