trötter

har gett upp de där med engelskan.. skrivit två meningar typ. men jag gör den imorgon, då har ja inget annat val så då kommer de gå bättre! ja behövr faktiskt lite press för att kunna arbeta..
jag och daniel har börjat prata på lägenhet, har kollat lite och så. fyfan va gött de hade vart å ha sitt egna ställe. jaja får väl se hur de blir me det, är ju inte precis så de ramlar pengar över en xd

jag vill ha en ny header, tycker inte det är passande med en bild på mig i bara bh :O ska göra ett par olika så får ni säga vad ni tycker om dom. här är den första (orkar inte göra me nu, ska sova)



om jag ska ha den så kommer ja ju byta bakunden till nått mörkare med.. men va tycker ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0