trött.....

god morgon allihopa :) fyfan är så jävla trött, och ändå vaknade jag nyss (klockan är tio i tio). kan typ inte ha ögonen öppna..  men ändå kunde jag inte somna om:O jag är ju själv här hemma hos daniel, hörde nyss hur han och lena åkte. han ska till körskolan:) hoppas verkligen de går bra<333
jaja, vad ska man göra idag? är ju ledig ^^ SÅ JÄVLA BÄST! funderar på att dra med ddaniel till torp en sväng, fast har inga pengar.. men mamma har ju så dåligt samvete för hon köper så mkt kläder åt maria hela tiden, så hittar jag nått kan jag ju lägga undan de så köper hon de! :D men men får se om ja orkar de, ska nån av er göra nått specielt idag? hör av er i så fall :D


Kommentarer
Postat av: Linda

gillar din blogg:)

fin header:)

Skriv vad du tycker om Kissie ?

2009-09-03 @ 11:07:26
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/
Postat av: Linda

jo sant, egentligen kan man jue intesäga något förrän man träffat personen , men hon e så dryg tycker jag

2009-09-03 @ 11:20:50
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0