torp:)

vart på torp med catrine, roddan och conny följde även med. kul att träffa dom lite dom med.
köpte nya leggnigns, vanliga svarta. brukar ju ta marias, men hon får ju anfall då.. -.- så kände att de va dags för ett par egna :D sen så bytte jag en bh med. den hade gått sönder efter andra gången jag använde den så då ville ja ha en ny. men dom hade ingen i den färgen som var innan (grön) så tog vit istället^^ de är fräsht med vita bhar tycker jag! :D
efte torp åkte ja å catrine hem till hon för hon mådde inte bra. hon somnade typ direkt och ja satt och såg på tv. sen åkte ja upp hit och nu sitter jag här hos daniel. han och christian spelar wow -.- .....
ska försöka få me dom till ica eller nått, har knappt ätit nått alls idag.. :( behöver mitt dagliga socker!

Kommentarer
Postat av: Classe

Min blogg har blivit anmäld och stängd av google:(

Men jag har redan öppnat en ny:)

2009-09-08 @ 17:34:14
URL: http://kinzakkenza.blogspot.com/
Postat av: L

Vita bh:ar gillar jag bäst faktisk. Man ser riktigt fräsch ut i det =) Och socker är ju riktigt viktigt att få sin dagliga dos av =) Pösss.

2009-09-08 @ 17:40:06
URL: http://minaunderverk-lena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0