Tidsfördriv

Jag passar på att göra det här testet om oss för de som är nyfikna :)





Vad heter ni? Anna Alfredsson och Daniel Larsson :)
Hur träffades ni? Genom vänner
Hur länge har ni varit tillsammans? typ fyra och en halv månad
Är ni förlovade? Nej

Bor ni ihop? nej, men jag är typ jämt här och vi är alltid med varandra så typ :p
Har ni barn? Inte än på ett tag xd
Har båda körkort? Nepp
Isåfall, vem kör bäst? Daniel kör bäst, jag ahr bara testat en gång haha å de va ute på vår åker :D

Kommer du ihåg er första kyss? nee xD
Vem sa "Jag älskar dig" först? Daniel :)
Vem är äldst? Daniel
Vem fyller först på året? jag ^^
Vem är längst? Han
Vem sjunger bäst? jag :D
Håller ni handen på stan? när vi känner för det ^^
Kände ni varann innan ni blev ihop? typ inte xd det gick väldigt fort
Vad har ni gemensamt? båda gillar smör på makaroner, fast han gillar ju ketchup de gör INTE jag ...
Blev du kär i första ögonkastet? näe, men intreserad
Har ni någon speciell låt? Nä de tror ja inte :P
Har ni några "fri kort"? haha ne vi har inte ens pratat om det xd
Har ni stora framtidsplaner? igår när han va full så ville han att vi skulle fira jul tillsammans xd haha, nej men båda är väl överens om att man får liksom va tillsammans rätt länge för att göra stora planer
Har ni gråtit i varandras armar? Japp :(
Har ni varit utomlands tillammans? Nej men har snackat om de, men jg vill inte åka härifrån :P
Vilket är ert bästa minne? det vet ja inte, vi har haft väldigt många roliga stunder xd
Vem lagar bäst mat? jag :D
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? brukar bli se på film och mysa :)
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Jao
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? lika långt som nu, lite mer än en mil
Blir du lätt svartsjuk? Nej, och jag vet att jag inte kommer få anledning til latt bli de heller
Brukar ni bråka? Nee
Ringer eller SMS;ar ni mest? ringer
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? tuttarna :D
Vad använder ni för preventivmedel? p-piller
Brukar nån av er prata i sömnen? haha båda brukar va rätt roliga i sömnen, men jag pratar mer än daniel tror jag, han bara snarkar eller gör andra mysko läten xd




Kommentarer
Postat av: emma ♡

Den är nog inte min stil heller :-D

rolig lista, den snoor jag, muahaha

2009-09-20 @ 17:07:46
URL: http://emmasgarderober.se
Postat av: Soma

vad ska du byta snart ?:S

2009-09-20 @ 17:42:19
URL: http://soma.blogg.se/
Postat av: Erica

Hejsan!

Jag skulle uppskatta om du röstade på mig i veckans blogg på: http://britizas.blogg.se/2009/september/de-4-finalisterna-i-veckans-blogg.html#comment

och jag är nummer 3. Hoppas du får en fortsat bra dag! Kramar

2009-09-20 @ 18:05:28
URL: http://leaveit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0