sköt er själva?


Igår till idag skulle jag egentligen ha sovit här hos Daniel, men vi började bråka av en jätte dum anledning och jag kände mest att det var bäst att vi sket i varandra resten av kvällen. Så jag sov hos en kompis istället. Men vi pratade ändå med varandra och allt är bra nu :)



Bilden är från göteborg liseberg, och dit ska vi imorgon:) Håkan Hellström haha :D Ska bli roligt ^^ Måste bara hem sen och fjäska lite för mamma så ja kan få pengar.


Nu vill jag också bara tala om att jag SKA byta header, det är det att jag har dåligt med tid, och inte klarar av det på denna datorn då allt är anorlunda eftersom det är Apple. Men ska åka hem om ett par timmar och då får jag fixa det.

MEN jag blir jävligt förbannad på de fjortisar som stör sig på att jag bara har BH på bilden i min nuvarande header.
För det första, så är det inte horigt eller naket på nått sett, på sommaren springer alla runt i bikini/bh eller i vissa fall topless.
För det andra, om ni stör er så kan ni bara hålla käften om det eftersom ingen tvingar er att gå in här och se den hemska bilden..

Nu ska jag och Daniel se på Green Street Hulliganes 2 (stavning?) och äta godis. ni får ha det bra, vi hörs senare :)



Kommentarer
Postat av: L

BRA sagt!!

2009-09-17 @ 22:52:51
URL: http://lenalarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0