Saker ni kanske inte visste om mig



* Jag heter Anna i första namn och Maria i andra namn. Min lillasyster heter Maria i första namn. Och min mamma heter Marianne, hihih lite kul faktiskt :)

* När jag gick i lågstadiet var jag värsta bitchen xD

* Jag har aldrig vart en person så nära som jag är Daniel :)

* Jag trivs jätte bra på min nya skola, trodde aldrig att jag skulle kunna vara nöjd med en.

* Jag tycker om att ha folk runt om mig.

* Har blivit enormt jävla kittlig, räcker att nån nuddar mig så kittlas det som bara den :/

* Jag är rätt kräsen när det gäller mat, eller a väldigt kräsen. (A)

* Tycker om att bo på landet där vi bor nu. Har alltid bott där och skulle inte vilja bo nån annan stans. Eller jo med daniel då men ^^

* Jag är väldigt smart faktiskt, hade lätt kunnat gå ur nian med massa MVG om jag bara velat kämpa lite. Men tyvärr så tycker jag att det finns viktigare grejer att göra än å plugga, för liksom jag behövde inte plugga för att klara mig bra. Därför tror folk att jag skiter i skolan men grejen är att jag behöver inte kämpa så mkt för att klara mig :)

* När jag var liten så var jag typ besatt av hundar. jag ÄLSKADE dom, varje gång jag var och handlade så köpte jag mig en hundaffish och jag hade hela rummet fullt ^^

* Jag blir irriterad på flickvänner som inte låter killen göra någonting. Liksom det klart att har man bestämt nått så ska man göra de, men sånna som inte låter killen spela wow, eller festa.. Nä de kan inte va nått bra förhållande där.

* Jag saknar många av mina vänner, känner att vi glidit ifrån varandra och jag vill inte skaffa nya.

* Jag KAN inte bråka med tjejer, eller inte sånna jag känner. Killar däremot kan jag skrika på för full hals.

* Jag är beroende av godis. Liksom är jag hemma och det inte finns nått gott, så går jag och tar sockerbitar :/ Fast har blitt bättre nu, förr köpte ja en godispåse varje dag och hade jämt nått i väskan ^^

* Blir irriterad på folk som ska banta när dom är smala. Skulle aldrig få för mej att börja banta om jag inte en dag upptäcker att jag är så fet att ja inte kommer igenom dörröppningen, då skulle jag nog de xD

* Har vart ute med familjen och rest nästan varje år.

* Har typ slutat att bju på saker, typ cigg elelr godis. Har märkt att man får aldrig tillbaka så varför ska jag?

Kommer inte på nått mer intresant, men gör ajg de så komme rjag lägga till :)

Kommentarer
Postat av: Malda

Sv; tack så mkt :D!

2009-09-25 @ 14:40:39
URL: http://maldanielsen.blogg.se/
Postat av: L

Sötnöt!! Fast med maten är du inte LITE kräsen. Där är du som en fet finne i röven.... Pösss.

2009-09-25 @ 15:07:51
URL: http://lenalarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0