jag är nog smartast i hela världen

Kanske inte på typ matte å fysik å sån dära skit. Men på saker som behövs att kunna, sånt om verkliga livet. Typ hur fan folk funkar. Jag är nog en av de få tjejer som fattar att brudar är dumma i huvet! Inte blåsta som i så kallad tom hjärna, men själviska fast ändå inte tänker på sitt egna bästa. Ja eftersom de e jag som e smart å inte du så kanske bara jag fattar vad jag menar.. Sen så har jag ju gjort en annan upptäckt, som antagligen inte många missat. Killar är också dumma i huvet. Och ens föräldrar är dumma i huvet, allas, även dina föräldrars föräldrar. Gamla gubbar som gör i trettio på nittio väg som man inte fattar om dom ska stanna eller gasa eller vafan dom håller på med. Dom e livsfarliga. sen har vi ju små ungar, tio åriga pojkar som rånar nioåriga flickor på pokemonkort med kniv! Dom så ska de ju fan inte vara.. Min bästa kompis är störd, (men hon tänker bara enkelt) min pojkvän är också lite mysko ibland. Alla andra som jag känner har också sina stunder då man undrat vart fan hjärnan tatt vägen.
Och nu ska jag inte ens börja snacka om mig själv, jag är ju faktiskt den som känner mig bäst. Och jag vet mycket väl att jag är nog inte riktigt frisk i skallen alla gånger...

Men men, det jag ville komma fram till. Det är nog att om det är någon som inte förstår sig på någon så kan ni alltid fråga mig, jag kan de hära med å lyssna. Och jag känner en hel del olika människor, och alla är ungefär som någon. Grejen är ju liksom att lära sig, "hur kommer han/hon reagera om jag gör såhär" och jag kan lite av de där..


Nu vet jag faktiskt inte vad fan jag snackar om.. Är trött, klockan ät tio i tre å ja kan inte sova. Slänger upp en bild på mig så ni ahr nått vackert att titta på, jag är så snäll så ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0