inglorius bastards

Stavas den så? Det var iallafall filmen vi såg igår:) Vi hade de jätte mycigt, i början var det bara vi i hela biosalen (den största) men sen kom fyra fem pers till. Men vi satt längst bak i sofforna^^as bra platser:D fast e väl inte så kul om de e fullsatt i bion för då hade man inte sett så bra.
Iallafall så satt ja på rådhuscafét i sju timmar, håkan och robert kom i slutet men då darrade jag för jag inte ätit på hela dagen (eller för jag druckit för mkt te med socker i?) Så jag och daniel gick till pingvin och han bjöd mig på mat :)
sen va vi hos conny ett tag med herman och arre xd sen blev de bion då :)
Den var väl bra filmen, men den var inte som jag trodde och den var lite konstig. Slutet var ändå coolt haha ... Men rätt störd film faktiskt fast den är sevärd!

Nu har vi iallafall precis vaknat, jag har fått upp daniel och han är i duschen nu. Han åker med mig ner till stan för han ska ändå till körskolan ^^ så jag är i skolan inom en timma, vi hörs då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0