hemma igen

nu har ja äntligen fått komma hem en stund. sitter framför tvn med min kära MacBook och äter mammas mat<3
idag har jag avrt hema hos daniel och softat, ätit god middag och grejer. sen skulle jag daniel johanna och robban ta en fika på rådhuscafet, men dom hade stängt!!! :(  så vi gick till cactus istället :)



johanna och robban :)


iallafall, nu är klockan nästan nio, och jag ahr en del grejer som jag måste göra..:/ fast är riktigt trött och jag vill inte:( men skriver dom i den ordningen som är viktigast så får vi se vad vi hinner med..

1 .  sammla information om singapore till engelskaprojektet. har inte börjat än och det ska lämnas till läraren på tisdag. vill inte gärna hamna efter så här tidigt..

2 . ta en dusch! känner mig inte fräsh efter som jag sovit hos daniel och dt inte blitt att jag duschat varken idag eller igår:(

3 . lägga ut bilder från igår :)

4 . vill få gjort mig en ny coolare header som inte e så nära texten med

så nu är det bäst att ja sätter igång med engelskan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0