hemma idag.. :(




vaknade ju imorse och gick upp och gjorde mig iordning, som att ja skulle till skolan. även fast jag va typ varm å jobbig kändes som feber, och snurig som en ja vet itne vad.. men sen började jag må illa oxå, och då kände jag bara att nej fan jag kommer aldrig klara skolan idag, och gör jag det så skulle jag ändå inte fixa att festa idag så de skulle ändå bli å va hemma. sen sa mamma att ja gärna fick va hemma med henne för maria skulle sova hos nån kompis å hon ville inte va själv. så jag tänkte bara nej fan jag är sjuk! så gick ja upp å la mig och har sovit i nästan två timmar.
tror de blir ner å glo på tvn nu, men vi kommer att höras under dagen, inte precis som jag ska nånstans..


Kommentarer
Postat av: Jenny

sv; Tack så mycket :)) gör du då? =)

2009-09-11 @ 11:49:12
URL: http://janai.blogg.se/
Postat av: tess

sv; haha, erkänn mkt normalt folk ja snackar med ;)?

2009-09-11 @ 12:00:24
URL: http://ntess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0