God morgon!

fan oxå.. vaknade sex och nu kan jag inte somna om:( har sovmorgon till kvart i tio så ja hade planerat att sova till ungefär halv nio, de e två och en halvtimma kvar. men nej då! ja e rätt hungrig oxå.. åt inte så mycket igå om man gämför med vad ja brukar äta. har fått sån sjuk aptit på de senaste och äter jättte mycket. rätt jobbigt faktiskt, liksom innan har ja klarat mig på ett knäckebröd å lite godis typ haha.
såg på facbook att en viss johanna har ett visst förhållande med min svåger:) eller heter det så? ja e ju hans svägerska d e han min svåger eller? allafall skit samma. blev jätte glad för deras skull! :D haha då har jag och johanna varsin broder liksom hur coolt e inte de? xD

jaja nu ska ja kolla lite sen ska ja försöka sova igen. idag ska ja ju till skolan:P så vi hörs sen pusshejs'


Kommentarer
Postat av: Janina

svåger heter det ja ;) grattis till din och daniel's 4 månaders dag! <3 önskar er all lycka inför framtiden <3

2009-09-02 @ 09:04:06
URL: http://johannajanina.blogg.se/
Postat av: anna :)

tack tack:D<3333

2009-09-02 @ 10:06:24
URL: http://annaappanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0