förlåt :(

För dålig uppdatering. Även för att det är nått mysko på hela designen. Lena sa de förut, frågade vadfan jag gjort med designen, och nu när jag kollade så märkte jag att allt är helt skevt :/ klarar inte av de jusst nu att fixa det, mår inte bra känner mig ehlt skakis.. :(

Lite om vad jag gjort sen skolan:

Stack direkt till conny, var där en halvtimma eller nått. Haha han blev anmäld på bdb lite kul. Vi drog till stan träffade min mamma och fick datasladden :) Sen drog vi till catrine och satt där och spelade kort,500. Väntade ett bra tag på Daniel och Oksjö, vid fyra fem så kom dom. Spelade mer kort och så sen så åkte jag och Daniel hit hem till han för att äta tacos med hans familj :) Kul att johanna var med oxå! Satt och tjötade och ahde det trevligt, tills Robert ville testköra BMWn lite. Så vi drog en sväng till ödeborg typ xD. I bilen började ja må illa, tror de va lite för ja ätit så mkt mat :O och sen blir jag ju väldigt lätt åksjuk ibland.. :/ Men började i allafall må skit. Nu kom jag och Daniel nyss hem, skullle egentligen till Catrine en sväng men vi skiter i de..

Ska kolla mina vänners bloggar nu och sen vette fan, känns helt mysko i kroppen, som att jag skakar fast jag gör inte de.. vettefan inte bra iallafall... men vi höres puss haj♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0