det brinner :O

nu är jag hos daniel, han är i duschen så jag passar på att blogga lite tänkte jag :)
var ju som sagt på torp. Fick mig ett par nya skor (rosa) en klänning thigts och en fundation. Mamma betalade allt :D
på väg hit till Daniel, så såg vi först att det var stora gråa moln, och vi tänkte "vafan brinner det eller" och när vi kom ut till typ där sängjätten och de är så ser vi att de brinner i en av lokalerna. stora jävla flammor och brankåren var där :/.. inte bra undrar vad som hänt. Någon som vet??
iallafall så fortsätte vi köra hit och då såg vi roddan och chrill. Så jag vevade ner rutan och sa till mamma att tuta, haha sen åkte ju chrill förbi i en jäävla fart. Mamma blev lite sur xD..
jaja nu ska jag fortsätta se på sagan om ringen och vänta på att daniel ska duscha klart.
Blir nog att dra till dyrby sen, men jag ska inte ju dricka.. vi får se


Kommentarer
Postat av: vesna

säg till :)

2009-09-12 @ 21:45:10
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0