bilkörning och torp :)

Hallå hallå :) Förlåt för dålig uppdatering, men de blev bråttom förut. Jag och Daniel gick ner och åt frukost och spelade kort. Sen helt plötsligt kom han på att han skulle va på körskolan för han hade körlektion om en timma. så skyndade mig att sminka mig och så, han inte fixa håret för det blev å springa till bussen.
Men vi hann i tid, sen följde jag med när han körde en sväng. Så duktig är han, uppkörningen kommer han klara lätt tror jag! :)
Iaf så när de var klart så kom Mange ner till stan och sen åkte vi tre ut till torp :). Daniel köpte en jätte fin kläning till mig! Först så pekade han på en, och jag trodde han skojade för jag tyckte inte alls den var fin. Men när både han och Mange gillade den så provade jag den och den satt jävligt bra och var rätt fin oxå. Fast så var de ju de att den var lila, och helt ärligt så är ju inte lila den finaste färgen på kläder direkt, så jag bad han kolla om den inte fans i en annan färg. Så fanns den i svart och då bestämde ja mig att köpa den för det var jävligt snyggt. Fast det fick jag inte! Daniel ville så gärna köpa den så efter att vi bråkat lite om vem som skulle betala den så lät jag han göra de. Så söt min älskling ♥ Tack så mycket <333
Här kommer lite bilder, klänningen syns inte så bra direkt men allt är bättre än inget;)





Söt idag va? :)

Kommentarer
Postat av: L

ÄLSKAR klänningen!! Tänkte köpa den jag med direkt den kom in, men kände inte att jag hade råd =( Får fjäska med min söta svägerska så kanske jag får låna den någon gång ;)

2009-09-24 @ 22:00:21
URL: http://lenalarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0