UPPDATERING!!!!!!!


Blev precis riktigt förbannad... För de första så krånglade det med bilder och för det andra, så åkte jag hem idag. För att min mamma och pappa tyckte det skulle vara kul att se mig, (särskilt pappa då för han ska åka och jobba imorgon)
MEN!...  När jag kommer hem så är det ingen förutom pappa hemma, och han åker direkt så då får jag sitta ensam i två timmar innan alla kom hem på samma gång. Fast nu ska pappa åka igen, men innan han gör det så gnäller han på att jag ska gå ut med hundarna. Sitter själv inne i ett rum med datorn.

Inte så alltså, jag bryr mig inte så mycket om at jag är själv hemma, bara gött å få vara ifred ibland. Men när de säger att jag ska komma hem för att de vill vara med mig, och det inte är någon som är det? Då känns det faktiskt dumt...




Skit samma, ska berätta om helgen nu och lite annat :) (har inte haft tillgång till internet förens nu, så förlåt för dålig uppdatering) I fredags så hade Daniel inflyttningsfest som ni vet, det sista som kom upp på bloggen sen dess är när Mange gästbloggade, störd är han haha xD. Iaf så var det en väldigt lyckad fest ska jag säga. Förutom då att någon spillde sprit i sängen och vissa blev lite FÖR arga när de försökte ta reda på vem det var.. Men det löste sig sen och alla lugnade ner sig och fortsatte festa :) Med mig har jag ingen aning om vad som hände, drack sex sju öl och kände knappt någonting, föräns jag helt plötsligt mådde verkligen skit och var tvungen att springa in på toan och spy.. Hatar att spy, DET VIDRIGASTE ÄCKLIGASTE SOM FINNS... Svor att jag aldrig skulle dricka igen, fast det gjorde jag ju på lördagen så så gick det med det..
Den kvällen festade vi hemma hos en tjej som hette kajsa, rätt kul där :) drog hem till LAJSA också när den festen började ta slut. Hade det trevligt och så tills ett köttbulle packet blev snott hahaha, blev spring och tjöt men de har väl löst sig bra där hoppas jag  :)
På söndagen vaknar jag av att Daniels mamma ringer till han, hans svarar fast han var inte vaken. När hon ringt tre gånger så går jag upp och gör frukost, då säger han att om en halvtimma så ska vi vara uppe där och äta middag med hela familjen. Så det blev att skynda sig dit:) Syskonen skulle ta kort, haha så söta:D

Här är en bild på dom som jag tjuvade från LENA



Efter familjemiddagen så hjälpte jag Daniel att sätta på vinterdäck på sin bil, jag var grym. Satte på navkappslarna helt själv^^
När det var klart så åkte vi till bion och mötte upp Robert och Johanna för vi skulle se Flickan som lekte med elden. De andra tre tyckte den var väldigt dålig. Jag tyckte ändå den var bra, fast ettan (Män som hatar kvinnor) är ju helt klart bättre!
I alla fall, efter filmen så skulle jag egentligen hem, fast eftersom jag hade somvmorgon nästa dag och det var så sen så tyckte jag att jag ändå kunde sova där. Så vi hämtade Johan sen gjorde vi tacos, skit gott blev de och mätta blev vi med.


Sådär ja, nu har jag skrivit rätt mycket om vad som hänt och så. Ska försöka uppdatera lite mer men somsagt så har det trådlösa internetet som jag lonat av jonte gått sönder (misstänker att någon spillt öl på de i lördags) så har ingen tillgång till internet när jag inte e antingen i skolan eller hemma. Okej okej, nu orkar jag faktiskt inte skriva mer..
Pussshaaj



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0