spillde nyss julmust på min dator :S


Men det verkar må bra ändå, tur det :) Tycker faktiskt bra om min Mac Apple.
Allt är Daniels fel... Vi är hemma hos mig nu, vart här ett tag. Båda sitter med var sin data och softar opptimalt som vanligt ^^ Snart ska vi åka in till stan och hämta min lillasyster. Haha förut när jag och Daniel pussades så började Texas min hund morra. Tror han blev lite svartis XD så söt min lille älskling



Texas till höger :)


Gårdagen:

Daniel kom och hämtade mig och Maria på morgonen, och körde in oss till stan. Mötte upp Matilda och Johanna på Rådhuscafét och satt där en stund. Maria och hennes kompis var med. Maria var jätte söt och köpte te åt mig ^^

När Catrine kom så gick alla, ner till kampenhof och väntade på bussen. Eller först gick vi in på BR och sedan Partaj, letade efter lite halloween grejer. Ska vara katt :D
I alla fall så åkte vi till torp och kollade lite i affärer och så. Sedan kom Uffe, Matildas pappa och hämtade oss och körde oss in till stan. Jag gick och kollade om Daniel var kvar eller om han stuckit till sitt jäkla lan. Han låg och sov så jag väckte han ^^När han åkte så kom Matilda sen Catrine, så såg vi på Uggly Betty och Desperate Housewives, sen film. Catrine gick hem och jag somnade. Daniel kom typdligen hem mitt i natten och vid nio väcktes jag av matilda. Hon hade städat överallt, skit bra <3
Idag har vi BARA luggit i sängen hemma hos Daniel och inte gjort någonting, fick nästan ångest.. Vi åkte hit som sagt hem till mig. Och sitter nu här och gör inte heller någonting. xD
Ne nu orkar jag verkligen inte skriva mer, vi hörs kanske sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0