Lite om helgen :)


I fredags så satt jag ju som sagt i skolan och väntade väntade på Daniel. Gick ut på terassen och tog några kort ner mot torget :) Här kommer dom







Jävligt bra bilder för att vara tagna med min mobil, tycker ni inte det?:)


Iallafall, så när Daniel kom och hämtade mig så sa han att han tänkte flytta idag (i fredags). Visste ju att han skulle flytta, men de trodde ja itne han skulle göra förän nästa månad. Men han hade alltså fått lägenheten sen den 1a oktober, så det var ju bara att börja få ner grejerna :) . Vi höll på hela kvällen och fick iordning någorlunda, gjorde makaroner sen sov jag Daniel och Jonte där.

Igår (lördags) så fixade vi lite mer med lägenheten, mat och sånt fick massa av hans mamma och mormor. Catrine Hisham och Kimo kom en sväng, vi satt och tjöta och såg på film. Trevlgit trevligt :D Åkte en sväng i bilen med på natten, vid två typ. Det spöregnade vissa stunder och vi såt typ tio rådjur ^^


Catrine och Kimo i bilen, haha Jonte decka xD


Idag (söndag) så åkte jag Daniel Robert och Johanna till IKEA. Köpte massa grejor och så, eller inte jag, men dom andra xD  sen körde ialla fall Daniel hem mig och här sitter jag nu :) Daniel ska komma snart och lämna min väska och dator och lite sånt.

Hur har eran helg varit?


Kommentarer
Postat av: Terese

Nu följer jag dig, följer du mig?

2009-10-04 @ 21:35:45
URL: http://londonflickan.webblogg.se/
Postat av: L

Skitfina bilder!! vart är dom tagna ifrån??

2009-10-05 @ 12:36:15
URL: http://lenalarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0