godmorgon!


vaken tidigt? jajamen.. Matilda ringde och väckte mig, killar alltså :/
Ska snart gå upp ur sängen fixa mig lite och äta frukost och sånt. Tänkte ta kort på mitt nya hår, ni har ju inte fått se de än :O Jo men det ska vi fixa..

Angående min blogg design.. Vet inte riktigt vad det är jag gjort. Haha sökte på google efter blogg mallar, tänkte att man kanske kunde hitta nått kul. Och det gjorde jag ju, tycker detta är rätt snyggt. Men grejen är den att jag fattar inte hur jag ska kunna sätta in min egna header, helt konstigt är det :/ ... Och det funkar inte heller att ta tillbaka till min gamla, eftersom jag grejat i kodmallar nu med. jadu, vet inte riktigt hur jag ska fixa detta. Men men de kommer väl :)

Nu måste jag på toa, puss på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0