Första tvätten


God morgon god morgon. Hoppas ni sovit sött, det har inte jag -.- Eller jo när jag väl somnade, men det var ju inte föräns halv 8 ! Och vid tio kom Daniels föräldrar för det var bestämt att de skulle hjälpa till med tvätten, visa ltie hru man gör och så. Så då fick jag ju upp och ta på mig kläder och öppna för dom, haha Daniel därimot som sovit som en liten gris, han kunde inte komma upp :O
Och nu ligger han också i sängen, håller på och somna och de e inte bra för vi måste ju ta ur tvätten me... och det gör jag inte själv :O

Nä nu ksa jag ta en snabbis till toaletten sen krypa ner i sängen jag med.... Fy vad skönt

Kommentarer
Postat av: JENNIE

Jag håller också på och tvättar, kände att det var dags när jag istället köper nya underkläder istället för att tvätta ;P

2009-10-10 @ 13:49:42
URL: http://jenniesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0