Vaken när alla andra sover



Hellu! :)
Hur mår ni idag? Jag mår väl lite sådär, känns att man drack lite igår i alla fall xD Även om det inte alls blev mycket.
Var ju hemma hos Catrine, spelade kort och softade :) väldigt trevligt! Vid runt ett eller två så åkte jag Jonte och Daniel hem till Daniel, jag var jätte trött så jag somnade direkt. Misstänker att Jonte och Daniel spelade wow hela natten för de sover fortfarande (klockan är kvart över två)...
Har inget mer att säga men här får ni en bild på mig


Vad händer idag föresten gott folk?:)

Kommentarer
Postat av: Ludde

Haha, vi får väl hoppas dom hade trevligt;)



Sv: Varsegod:) hihi

2009-11-14 @ 17:17:00
URL: http://anglars.blogg.se/
Postat av: maria

sötis <3

2009-11-14 @ 18:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0