Svårt att skriva..


Varför är det så jäkla jobbigt ibland? Som nu, jag tänkte att jag skulle skriva en liten läslogg till svenskan lite snabbt sådär innan jag somnar. Men nejnej! det går då inte -.- har ju totalt hjärnsläpp medans det flyter på rätt bra här. Arrrgh :@ ....

Tror föresten jag börjar få aggrisionsproblem.. Är arg hela tiden, inte för dumma saker, utan för hur jävla dumt folk beter sig, inte klokt alltså.. -.- Ne men hela jag är på sne nu, helt mysko allting, känns inte ens som ja vet iktigt vart mina kroppsdelar sitter ibland :O Håller antagligen på å växa fortfarande eller nått sånt men uufff.

Nä nu ska jag faktiskt sova, imorgon kommer bli en himla seg dag :/ .. puss på er ♥

(menar itne att klaga e bara förbannad på allt, särskilt på alla idioter som bombar små barn i afknistan eller va de heter dom borde dö)

Kommentarer
Postat av: TripleSex

Det kallas hormoner och de är förjävliga :p



Tack! :D

2009-11-26 @ 09:40:04
URL: http://triplesex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0