Skolan / Datakunskap



Hejhej

Sitter i skolan och har datakunskap, grymt segt...
Haha hade idrott förut, badminton. Det var rätt skoj, mitt lag var bäst ;) Haha, lite surt bara att jag fick rakett i huvet :( Gjorde rätt ont!
Fick reda för en stund sedan att jag är ledig imorgon. Passar ju bra att ja sover hos Daniel då igen, mamma ville desutom inte att jag skulle komma hem eftersom Maria min syster blivit jätte sjuk :O
Nä nu ska jag göra uppgiften, vi hörs!


Har tänkt på en sak, allt är så svartvitt i min blogg nu för tiden, vad tycker ni om de? ska jag lägga in mer färg eller är det snyggt såhär? :)

Kommentarer
Postat av: Janina

Jag tycker du ska hålla det med svartvit, men som omväxling så någon gång ibland tycker jag du ska slänga in en bild med massvis med färger ;) så blir det lite skojsigt :D

2009-11-16 @ 16:47:08
URL: http://janinaaurora.blogg.se/
Postat av: L

Jag gillart svart/vitt =) Pösss.

2009-11-16 @ 21:46:04
URL: http://lenalarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0