Plugga plugga


Måste säga att jag är rätt stolt över mig själv. När jag väl vill kan jag verkligen, och jag har ju lätt och få in i min hjärna och det var verklgien längesedan jag visade vad jag går för! Imorgon har jag som sagt prov i Administrations kursen. Den är på allt som vi gått igenom sen vi började skolan i princip. tre kapitel är det, med typ tio sidor i varje och så kommer han även kolla på några inlämningsuppgifter vi gjort. De uppgifterna är jag rätt nöjd med, tror de blev så bra som dom kunde. Men de här med allt i boken har jag ju inte kollat på så mycket. Så jag fick ju änna panik igår när jag insåg att provet var så snart. Men haha efter att ha läst igenom ett kapitel så somnade jag xD. Är lika trött nu som jag var igår men har löst igenom allt en gång till och nu håller jag på med att skriva ner allt som jag tycker är intresant att kunna och sen ska jag läsa igenom det typ femtio gånger. Det är så jag pluggar, skit bra är det! :D Haha, man kan inte tro om mig att jag är värsta pluggisen, men jag lovar jag kan jag med :D Satsar fan på MVG på provet nu, ska sitta uppe hela natten om de e så!



Jag i somras på råduscafét med Lisas glasögon
Ser rätt pluggis ut eller? xD :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0