Orkar inte med skolan idag



Sov ju hemma hos Daniel inatt, och nu när jag vaknade för en stund sen var ja så jäkla trött. Kände bara att jag ville fortsätta sova och orkade verkligen inte med skolan. Särskilt inte matten, blir så jävla förbannad på Jahangir.. Ne men de blir att stanna här, ska ta och sova en stund till faktiskt. Sen under dagen får ja se vad som händer, hade planer på att åka till gbg men hörde nu att de inte blir nått me de... KUL att jag inte har nått annat bestämt då. Får bli att vara här när Daniel å grabbarna ska dricka öl å lana.. Verkligen inte pigg på de.
Ne nu ska jag sova en stund till♥

Kommentarer
Postat av: Julia Swalander

Sv: Tack! :)

2009-11-20 @ 13:47:21
URL: http://juliaswalander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0